marți, 18 mai 2010

No point.

Postul asta n-are absolut nici un sens.

Stiu, nu asa as fi vrut sa incep toata chestia, dar ce sa-i faci, sunt o persoana ciudata.

Varfurile degetelor imi sunt roase si batute de la corzile chitarii, care parca inca ma astepta in colt, langa perdea, sa mai zgarii pana. Pe undeva suna telefonul, dar e prea mare distanta, prea greu sa merg sa raspund. Oricum, poate nu e asa important.

Maine dau teza la mate. Da, who cares?
Ma descurc eu. Intotdeauna ma descurc. Sper.

Ar trebui sa caut un amarat de referat, dar poate scot pana la urma ceva dintr-o revista. Chestii despre prezervative exista peste tot.

In urechi imi bazaie o melodie veche si enervanta, dar nu ma lasa inima sa ii intrerup asa urat pe cei de la Take That.

Nici nu stiu de ce scriu asta. Dar am asa o stare uraaaaaaata.

Asteptati doar sa-mi revin.

P.S.: trebuie sa pun pozele astea doua xD. le-am facut acum vreo doua saptamani:

*Moving on*












*Fearless*















P.P.S.: Voiam sa pun si poza in care cad fac o smecherie foarte tare pe skate, dar m-am hotarat sa-mi pastrez demnitatea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu