marți, 18 mai 2010

Here we go. Again. *cogh cogh*

Despre mine. Despre blog.
Hm. :-?

So, sa spunem ca-mi place sa scriu.
Adica, nu " sa spunem". Chiar imi place.
Asta fac de cand ma stiu.

Scrisul m-a facut persoana care sunt astazi. Intr-un fel.
Despre ce scriu?
Habar-nam. Despre orice, oricine, oricand. Nu o fac din obligatie, ci pentru ca pentru mine e... O cale de a scapa. De a ma elibera.

Cum spuneam, scriu de cand ma stiu. De aici si nenumaratele tentaive de roman si fan-fic-uri.
Totusi, cum stateam azi si ascultam bolboroselile Corinei, am realizat o chestie.
M-am ferit intotdeauna despre un anumit lucru. N-am scris niciodata despre mine.

Poate pentru ca am avut nevoie de aprobari, poate ca n-am avut incredere.
Azi ma uit pe geam, vine vacantaaaaa. Nu prea stiu ce legatura are, dar totusi. Oricum, azi m-a trasnit ideea asta.

Si mi-am facut blog. Ca sa fac ce?
Nu stiu.
Totusi, poate pe undeva o sa existe cineva care se bucura si de aberatiile mele.

Cheers guys^^

P.S.: Sustin cu tarie ca traim in romania si urasc limbajul de messenger, dar sunt prea lenesa sa scriu cu diacritice.
P.P.S.: Iubesc ciocolata, dar asta alta dataaa :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu